Leonor

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Senin için zaten yoksam şimdi neden ölmeyi istemeyeyim ki? Sen zaten çoktan benden yitip gitmişken, neden ben de yoluma devam etmeyeyim ki?"
Ne kadar da safmışım...Sen bana neredeyse hiç dönüp bakmamıştın bile...
Bekledim ve bekledim seni, kaderimi beklercesine bekledim.
"Senden uzaktayken mutlu, halimden memnun yaşamak istemiyordum, kendi kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma, karanlık bir dünyaya gömmüştüm."