Polisiye tarzda başlayan içine alan bir kitap ama sonuna doğru işler değişiyor.fazla masalsı ya .Acaba ne olacaklı meraklı sorularınız kitap boyu bir bavul gibi elinizde geliyor.bavulu açan yazar bize fazla polyannacı ve hızlı cevaplar veriyor .Kİtap hop bitiveriyor.Sonu olmamış .
Dostluğu,saflığı ve sadakati temsil eden Hasan la ,bizler gibi buna inanmayan ve ütopik bulan Emir in yürek sızlatan hikayesi.Baştan sona akıcı ve değerli bir yapıt.Hasan a doyamadığım daha fazlasını beklediğim için eksik bende sayfalar sanki.Kitap bitti ama sorularım kaldı içimde :( keşke Hasan ı daha fazla kaleme dökseydi yazar ben doyamadım.İyi ki okumuşum diyorum yine de tavsiye ediyorum.