Hissedebiliyormusunuz?
Ömrümüz buz misali eriyip gidiyor..
Tıpkı Asr suresin de,
Asra yemin ederim ki,
İnsan gerçekten ziyandadır..(137)
dediği gibidir ömür ve geçip giden zaman,
Tıpkı Sermayesi buz olan adamın hali, gibidir halimiz
Zaman da asıl sermayemiz olan ömrümüzü tüketiyor.
Saniye saniye...
Dakika dakika...
Ömür buzumuz eriyor...
Sattık sattık,
satamazsak eriyip gidiyor,
ömrümüz, gençliğimiz, güzelliğimiz, sağlığımız,boş vaktimiz.
Kıymetini bilip değerlendirebiliyorsak
ne ala
Boşa geçip gidiyorsa ömrümüz
eyvahlar ola.
Ölenlerden, yok olup gidenlerden,
söyleyipte söylemez olan dillerden, haber gelmeyen yerlerden,
vedasız gidişlerden ibret alabiliyorsak ne ala,
değiştirmiyorsa halimizi,
etkilemiyorsa bizi,
İşitmiyorsa kulaklarımız,
titremiyorsa kalplerimiz
ölülerden say gitsin geçmiş ola...