Kibar kavgası denilen şey, eğer bu duruma aşina biri değilseniz size gerçekten çok komik gelir."Bakın beyefendi"ler,"bakın hanfendi"ler,"ben saygı duyuyorum,siz de biraz saygılı olun"lar havada uçuşur.Fakirlerin aksine kavga ilerledikçe hasımlar daha da kibarlaşır,diksiyonlar bir bıçak gibi keskinleştikçe keskinleşir.Kimse karşısındakinin kafasına kürekle,"daş"la vurmaz.Ses tonunun korkutuculuğundan çok,kimin daha düzgün cümleler kurup olayı açıklayabildiği önemlidir.