Levent

Levent
@Levent34
Söyleşin benimle biraz, gelmiş bulundum.
“Seni çok özleyeceğim. Özlemini, hayatın güzelliğiyle gidermeye çalışacağım; çünkü güzellik bir boşluğu doldurmaya çalışır, şefkat, sevgi denilen basit bir şeyi. Çocuk yüreğinin yumuşaklığını. İşte bunu kimse bulamaz, ne yıldızların güzelliğinde ne ay ışığının yansımasında. Güzellik benim yavaş yavaş yatıştırır, sevginden yoksun kalmanın yüreğime verdiği hüznü bastırır.”
Sayfa 219·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Unutacağım, unutmaya çalışacağım. Çünkü affetmeye inanmıyorum”
Sayfa 125·Kitabı okudu
“İnsanları hatırlamak için önce unutmak gerek. Ben bunu asla yapamam.”
Sayfa 101·Kitabı okudu
“Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil”
Sayfa 98·Kitabı okudu
“İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum. Sevince de ölmelerinden korkuyorum.”
Sayfa 58·Kitabı okudu