“Monptit,hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri,zamanı geldiğinde gitmek zorundadır. “
“ey tanrı anası meryem biz günahkarlar için dua edin. Ötekileri kastediyorum, çünkü on beşlik yüreğimin böyle inceden, neredeyse acı çekerek sevmesinde hiçbir günah göremiyorum”