Levla Nur Akgöbek

"Evet, konusunda şairim, çünkü hayat bir şiirdir. Onu insanlar berbat ediyor."
Sayfa 220·Kitabı okudu
Reklam
Mesela sen. Ama sen hiçbir yerde duramazsın ki. Ya sen hep aynı yerde mi kalırdın? Hiçbir yere gitmez miydin? Asla! Hayatın ideali bir yerde oturmaksa ne diye insanlar her tarafta demiryolları yapıyor, gemiler işletiyorlar?
Sayfa 218·Kitabı okudu
"Hayatından bezmişe benziyorsun, dedi. Evet, doğru söylüyorsun, bezmişim, Andrey."
Sayfa 208·Kitabı okudu
"Nasıl yaramaz çocuklar okulda kendi halinde bir insanı rahat bırakmazsa, nasıl onu habersizden çimdikler, yüzüne gözüne kum atarlarsa hayat da beni öyle üzüyor... Bittim artık."
Sayfa 204·Kitabı okudu
"Ağır ağır yanan bir ateş, ne kadar şairane olursa olsun şiddetli bir yangından daha iyidir."
Sayfa 200·Kitabı okudu
Reklam