Baran

Baran
@Lexov
degil mi ki yaşam bir yerde ölümle yani yoklukla sonuçlanıyor oyleyse neden hâlâ kaybetmeden anlamaz insan insanin degerini?
Edebiyat
Baran
👏 ne güzel söz