ece

ece
@zulalece_t
@zulalece_t·
·
sabitlendi
Beklemek cehennemdir ama beklerim seni.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhum karartılarla, sessiz ve şekilsiz gölgelerle, eşya arkasına saklanan hayaletler gibi kendilerini göstermeden korkutan meçhul varlıklarla dolu.
bir kitaba aynı cümle ile başlayıp ayni cümle ile bitirmek;
çok soğuk sen üşürsün dedim hırkayı uzatırken, çok soğuk sen üşürsün dedim morgda ölü bedenine bakarken...
bir gün ölürsem -ki ölürüm- yüzünü gecelerde görürüm.
Müzik