ece

ece
@zulalece_t
bir kitaba aynı cümle ile başlayıp ayni cümle ile bitirmek;
çok soğuk sen üşürsün dedim hırkayı uzatırken, çok soğuk sen üşürsün dedim morgda ölü bedenine bakarken...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir gün ölürsem -ki ölürüm- yüzünü gecelerde görürüm.
Müzik
" Bak! papatya mevsimi geldi.Mevsimlerden papatyayı severim. Sonra seni. Sonra yine seni. Ve hep seni..." Cemal Süreya
degil mi ki yaşam bir yerde ölümle yani yoklukla sonuçlanıyor oyleyse neden hâlâ kaybetmeden anlamaz insan insanin degerini?
Edebiyat
ve düştü özdemir asafın dilinden aşkın en güzel tarifi " sende gördüklerimi , görecekler diye ödüm kopuyor "
Edebiyat