"Unutamıyorum onu irfan amca.Çok zor unutamıyorum!"derdim acıyla.
"Ah evlat!"derdi."Unutmam dediğinin nesi zor ki?Asıl unutmak zorunda olmak koyar adama"derdi
Özenme veda ederken...Öyle sırada terk et işte.Tıpkı gelişin gibi,tıpkı senin gibi...Bana dost olur şiirler,şarkılar.Başka söz söylemem!seni de yaksın o şarkılar.