Tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyorlarmış gibi söz ederlerdi ama işin gerçeği başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı. Çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı
Günlerden birgün hayatın zaten bunlardan başka birşey olmadığını, yasaklanmanın gereksiz olduğunu, hiçbirşeyin değişmeyeceğini anlayacağım. Ve bunu kabulleneceğim