Elbet benimde günahlarım var. Herkesin günahları var. Herşeyden kesinlikle söz edenler ve günahı olmadığını söyleyenler de vardır. Evet öyle eşekler de vardır. Eğer ben Allah olsaydım bu eşeklerin götüne birer tekme atar cennetten kovardım. Böyle insanları hiç sevmem
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğlenen dünyadan tat alan kimse hiçbirşeye metelik vermez. Ama ahlaksız yalnız kalmış hayata küsmüş adamın elli bin dönüm toprağı olur ölümden korkar yaşamaktan tat alamaz
Allah belanı versin. Kör değneğini bellemiş gibi aynı şeyi bellemişsin. Kendine acımak hoşuna gidiyor. Sen garanti kendi kendine sarhoş olup yatağında ağlıyorsundur