eyll

eyll
@Libebary
Ne de olsa bugünlerde herkes "Bana asla bir şey olmaz" diye düşünüyor, bunu biliyor, buna kesinlikle emin. "Başkaları ölür ama ben yaşamayı sürdürürüm. Eylemlerimin sonuçları ve sorumluluklarım yok." Oysa var. Ama onlardan bahsetmeyelim ha? Eylemlerinin sonuçları insanı yakaladığında artık çok geçtir, değil mi Montag?
Sayfa 140
Reklam
"Sayımız çok fazla" diye düşündü. "Milyarlarcayız ve bu çok fazla. Kimse kimseyi tanımıyor. Yabancılar gelip mahremiyetimizi ihlal ediyor. Yabancılar gelip kalbimizi söküyor. Yabancılar gelip kanımızı alıyor."
Sayfa 36

eyll

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2023 57. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,3bin okunma