Hayatla dolup taştığı için, şeytanın hiçbir sunağı yoktur:insan kendini Şeytanda çok fazla bulduğu için ona tapamaz. Ondan bilerek nefret eder; kendinden yüz çevirir ve tanrının yoksul vasıflarını ayakta tutar. Ama şeytan bundan şikayetçi değildir ve bir din kurmaya hiç heveslenmez: Zayıflatılmamasını ve unutulmamasını temin etmek için burada değil miyiz biz?