Ayşe

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2020 17. kitabı
Memduh Şevket Esendal
7.3/10 · 9,4bin okunma
Reklam
Nedense insanlar, karşıma ilk çıktıkları gibi, o ilk tanıdığım halleriyle kalmıyorlar. Belki de bu yüzden her başlangıcımda şüphe, her bitişte ise karamsarlık denizinde boğuluyorum. Ve ben insanları olduğu gibi o ilk tanıdığım halleriyle sevmeyi özledim. Artık zamana bırakıyorum insanları. Yanımda olanı da, arkamda kalanı da o belirliyor. Ben sadece seyrediyorum.
Bazen umut etmek sadece ileride yıkılacak hayallerinin temelini atmaktan ibarettir.. A.K.
Bir şey yap. Güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör. Veya güzel bir şey yaz. Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla. Ama hep güzel olsun. Çünkü "her insan ölecek yaşta" Geç kalmayasın. ŞEMS-İ TEBRİZİ
Hep böyle olmak zorunda mı? Mutluluğumuz ve kederlerimiz illaki aynı yerden mi gelmeli?
Reklam