Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ
@Libraryofmerve0
Bookstagram hesabım :merve_ninkitapları:) çocukken okuduğum kitaplar bulunmaktadır.
Öğrenci:)
Küçük ve sevimli bir kasaba
115 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2020 11:55
Tek kelime ile harikaydı bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Soluksuz bir macera ve oldukça akıcı. Çok beğendim. Zekice yazılmıştı. Karkterleri de çok sevdim ve sonlarda şoklara uğradım. Kesinlikle okuyun kaç yaşında olursanız olun. 2. Kitap için sabırsızlanıyorum. Bence asıl olaylar 2. de patlayacak.
OasisEilis Barrett · Timaş Yayınları · 2021774 okunma
Selin_Reyyann isimli okura yanıt verildi
Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ
Genç timaş ın her kitabı senin için uygun:)
8/10
·400 syf.··
2020 61. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2020 21:12
"Kral Katili" ilk kitaptan sonra aslında daha büyük beklentiyle başladığım bir kitaptı ve sanırım ilk kitaba göre daha az sevmeme de bu sebep oldu. Ne arıyordum da ne bulduğum için pek sevemedim bilemiyorum. Yani aslına bakarsanız genelini sevdim ama eksik ya da yanlış gelen bir şeyler vardı. Savaş kısımları falan güzeldi ama beni şoke eden ya da etkileyen pek bir şey olmadı diye düşünüyorum. Keyif alarak ve bir çırpıda okudum, size de genel olarak seriyi tavsiye ederim. 3. kitap bir yan kitap sanırım ama bilmiyorum daha arkasını spoiler olmasın diye okumamıştım, birazdan okumaya başlarım. Yani en azından seri şu haliyle bitmiş gibi ve bence 2 kitap olması gayet hoş, uzatılsa etkisini daha çok kaybederdi diye düşünüyorum. Eğer okuma zorluğu yaşadığınız günlerdeyseniz bu seri size gayet uygun diyebilirim. İlk kitaplarda genelde mantık hatalarına kafa yormam ama devam kitaplarında olmamasını beklerim ve ne yazık ki bu kitapta bunlar diğer kitaplara nazaran az olmakla birlikte yine vardı. Örneğin anlayamadığım şeylerden biri: Elizabeth cadı avcılığı eğitimini bir cümlede 1 yıl, bir cümlede 2 yıl, bir cümlede de 3 yıl aldığını söyledi ve benim devreler yandı. En güçlü büyücülerin yapmadığı çok büyük büyükleri başka insanlar yapabiliyordu. Bazı şeyler aceleye getirilip üstünkörü geçildi... Neyse üzerine çok düşünmeden okuduğunuzda özellikle benim gibi gayet sevebileceğinizi düşündüğüm bir fantastik kitap. Özellikle bu kitap "Kızıl Kraliçe", "Cam Şato", "Dikenler ve Güller Sarayı" gibi serilerin savaş ve strateji sahnelerini sevenler için bazı yerlerde yetersiz gelmekle beraber tatmin edici de olabilir...
Roman
Kral KatiliVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20162,051 okunma
Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ
Yoruma katılıyorum :)
8/10
·400 syf.··
2020 61. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Haziran 2020 21:12
"Kral Katili" ilk kitaptan sonra aslında daha büyük beklentiyle başladığım bir kitaptı ve sanırım ilk kitaba göre daha az sevmeme de bu sebep oldu. Ne arıyordum da ne bulduğum için pek sevemedim bilemiyorum. Yani aslına bakarsanız genelini sevdim ama eksik ya da yanlış gelen bir şeyler vardı. Savaş kısımları falan güzeldi ama beni şoke eden ya da etkileyen pek bir şey olmadı diye düşünüyorum. Keyif alarak ve bir çırpıda okudum, size de genel olarak seriyi tavsiye ederim. 3. kitap bir yan kitap sanırım ama bilmiyorum daha arkasını spoiler olmasın diye okumamıştım, birazdan okumaya başlarım. Yani en azından seri şu haliyle bitmiş gibi ve bence 2 kitap olması gayet hoş, uzatılsa etkisini daha çok kaybederdi diye düşünüyorum. Eğer okuma zorluğu yaşadığınız günlerdeyseniz bu seri size gayet uygun diyebilirim. İlk kitaplarda genelde mantık hatalarına kafa yormam ama devam kitaplarında olmamasını beklerim ve ne yazık ki bu kitapta bunlar diğer kitaplara nazaran az olmakla birlikte yine vardı. Örneğin anlayamadığım şeylerden biri: Elizabeth cadı avcılığı eğitimini bir cümlede 1 yıl, bir cümlede 2 yıl, bir cümlede de 3 yıl aldığını söyledi ve benim devreler yandı. En güçlü büyücülerin yapmadığı çok büyük büyükleri başka insanlar yapabiliyordu. Bazı şeyler aceleye getirilip üstünkörü geçildi... Neyse üzerine çok düşünmeden okuduğunuzda özellikle benim gibi gayet sevebileceğinizi düşündüğüm bir fantastik kitap. Özellikle bu kitap "Kızıl Kraliçe", "Cam Şato", "Dikenler ve Güller Sarayı" gibi serilerin savaş ve strateji sahnelerini sevenler için bazı yerlerde yetersiz gelmekle beraber tatmin edici de olabilir...
Roman
Kral KatiliVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20162,051 okunma
Merveninkitapları ༼ つ ◕_◕ ༽つ
Bende daha az sevdim Herkes ikinci kitabı daha çok seviyorum diyodu Bilmiyorum:)