"Kral Katili" ilk kitaptan sonra aslında daha büyük beklentiyle başladığım bir kitaptı ve sanırım ilk kitaba göre daha az sevmeme de bu sebep oldu. Ne arıyordum da ne bulduğum için pek sevemedim bilemiyorum. Yani aslına bakarsanız genelini sevdim ama
eksik ya da yanlış gelen bir şeyler vardı. Savaş kısımları falan güzeldi ama beni şoke eden ya da etkileyen pek bir şey olmadı diye düşünüyorum. Keyif alarak ve bir çırpıda okudum, size de genel olarak seriyi tavsiye ederim. 3. kitap bir yan kitap sanırım ama bilmiyorum daha arkasını spoiler olmasın diye okumamıştım, birazdan okumaya başlarım.
Yani en azından seri şu haliyle bitmiş gibi ve bence 2 kitap olması gayet hoş, uzatılsa etkisini daha çok kaybederdi diye düşünüyorum.
Eğer okuma zorluğu yaşadığınız günlerdeyseniz bu seri size gayet uygun diyebilirim.
İlk kitaplarda genelde mantık hatalarına kafa yormam ama devam kitaplarında olmamasını beklerim ve ne yazık ki bu kitapta bunlar diğer kitaplara nazaran az olmakla birlikte yine vardı. Örneğin anlayamadığım şeylerden biri: Elizabeth cadı avcılığı eğitimini bir cümlede 1 yıl, bir cümlede 2 yıl, bir cümlede de 3 yıl aldığını söyledi ve benim devreler yandı. En güçlü büyücülerin yapmadığı çok büyük büyükleri başka insanlar yapabiliyordu. Bazı şeyler aceleye getirilip üstünkörü geçildi...
Neyse üzerine çok düşünmeden okuduğunuzda özellikle benim gibi gayet sevebileceğinizi düşündüğüm bir fantastik kitap. Özellikle bu kitap "Kızıl Kraliçe", "Cam Şato", "Dikenler ve Güller Sarayı" gibi serilerin savaş ve strateji sahnelerini sevenler için bazı yerlerde yetersiz gelmekle beraber tatmin edici de olabilir...