•SelinCe•

•SelinCe•
@Licnobio
Bana sorduğunuz saçma soru için hem Evet, hem Hayır'ım O ELİNDEKİNİ (!) BIRAK VE DM'DEN UZAK DUR. ! *Sagopa Kajmer
Sevda , anlamını yitirirken kasıklarda, Güzel şeylerin olabileceğine hâlâ inanıyorsun..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Günlük hayatım sürse de doktor ağrıyan yerimi tedavi etse de , şarkıcı istediğim şarkıları okusa da sanki hep idare ediliyorum gibi geliyordu bana ...