Öyle zor bir yıl geçirdim ki ... Korkutucu bir hastalık , ameliyatlar , ölüm korkusu ya da acıyla yaşama korkusu , ani kayıplar , merhametsiz insanlarla denk gelmeler ... 37. Yaş imtihan yaşı oldu benim için . Hepsini umutla , sevgiyle , iyilikle geride bırakacak bir yaş daha aldım bugün . Bu sefer daha bilinçli daha inançlıyım ...
Kendime not : her ne olursa olsun geçecek , kesinlikle daimi karanlık yok 🫰🏼
Kendisi gibi yaratılıştan kıskanç olan kadınlar, sevgilerine karşı yapılan hakaretlere mümkün değil sabırla tahammül edemezlermiş, "Kadın gönlüyle şaka olmaz." "Kadınların
gönlü oyuncak değildir. "