Düne geri dönemem, çünkü o zaman farklı bir insandım.
İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır.
Bugün düşündüğün şeye yarın dönüşürsün.
Kendimi anlamakta çok zorlanırken, kendime karşı samimi değilken, kendimle hiçbir şekilde senli benli konuşamazken
kalkıp başkalarının düşünce yapısını anlamaya çalışamak nasıl olacaktı? Ama, diye düşündüm, kendime giden yol ya
başkalarından geçiyorsa?