Düne geri dönemem, çünkü o zaman farklı bir insandım.
İmkansıza ulaşmanın tek yolu, onun mümkün olduğuna inanmaktır.
Bugün düşündüğün şeye yarın dönüşürsün.
Hiç bir zaman inanmamıştı onu kurtarabileceğime, kurtarma isteğimin içtenliğine hatta. Belki de kurtaramamışlığın acısı kadar onun bu inançsızlığıdır beni de durup durup aynı soruya dödüren !
Kökü toprakta olduktan sonra her bir
Çiçeğin yaşatılma, kurtarılma olasılığı vardır.
Oysa, dalından koparılmış, vazoda soldurulmuş bir çiçeği ne kurtarabilir?