Ah bir kehanet ile insanlığını terk eden Macbeth. Nasıl güzel anlatımlar nasıl hayal edip hepsini gözünün önünde canlandırma zevki, tiyatroyu okumak çok başka. Egolarımız ve olmasını deliler gibi istediğimiz hayallerimiz için ne kadar kötü olup ne kadar değişebiliriz, insan olarak saygın olarak ne kadar süre kalabiliriz ya da kalabilir miyiz? Ne güzel sorgulattı bize Shakespeare insanlığı, dürüstlüğü ve egoları. Okumanızı tavsiye ederim ve hayalinizde tam karşınızda tüm oyunu sahneye koymanızı, sevgiler.