Sadako birden durdu ve Kiyo'ya, "Böyle mi öleceğim?" diye sordu.
"Merak etme Sadako, böyle bir şey yaşamayacaksın," dedi Kiyo. Sonra da onu teselli etmek için Sadako'ya sıkıca sarıldı.
Kiyo kucaklaştıklarında, Sadako'nun ne kadar zayıfladığını fark etti. Tam yataklarına girecekken pencereden dışarı baktılar. Yağmur şiddetle yağıyordu.
Ertesi akşam yağmur durdu ve pencereden baktıklarında terasa çıkabileceklerine karar verdiler. Birbirlerine, "Gördüğümüz en parlak yıldız Yukiko'nunki olacak!" dediler.
Japonya'da çocuklara genellikle insanlarım öldüklerinde cennete gittikleri ve gökyüzündeki yıldızlardan biri oldukları söylenirdi.