nur

nur
@Lilithnur
İnsanoğlunun kalbinde birbiriyle zıt iki duygu vardır. Tabii ki, başkasının sefaletine acımayan insan yoktur.Ancak kişi bir şekilde bu talihsizliğin üstesinden gelmeyi başarabildiğinde, bu sefer diğerlerinde bir hayal kırıklığı hissi doğar. Hatta biraz abartmak gerekirse, o kişiyi yine aynı talihsizlikle görmek ister insanoğlu. Sonra, farkında olmaksızın o kişiye karşı bir düşmanlık hissedilir.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Reklam

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·238 syf.·
5 günde okudu
·
2023 13. kitabı
Aleksandr Belyaev
7.5/10 · 458 okunma

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
1 saatte okudu
·
2023 12. kitabı
José Saramago
7.3/10 · 27bin okunma
Ne kadar garip bu acıklı bir kaderi vardı!Ebeveynlerini hiç tanımamış,sevgi,dostluk ve aşkı tatmamış,gerçek bir çocukluk yaşayamamış, kutsal kitapları ezberlemeye yarayacak birkaç yabancı dil dışında hiçbir şey öğrenmemişti.Birden onu uçan insan yapmışlardı. Bir kuştan daha özgür ve daha kolay bir şekilde uçabiliyordu! Bu güzel bir şey değil miydi? İnsanlar bunu hayal etmezler miydi?Rüyada kendimizi uçarken görmez miydik?
Sayfa 94·Kitabı okudu