Yalnızken,hayal gücümüz devreye girip, bizi kanatlarının üzerine alarak kendimizi herkesten daha aşağıdaymışız gibi hissettirir. Her şey normalde olduğundan daha yüce,bizden daha üstün görünür.Zihnin bu algısı gayet doğaldır. Genellikle yetersizliklerimizi sürekli olarak göz önünde bulundurur, başkalarının bizlerde olmayan niteliklerine sahip olduklarını düşünürüz. Bizdeki tüm nitelikleri onları yükler, sonra da sadece hayal gücümüzde var olan mükemmel ve mutlu insanlar yaratırız.
İnsanın kendini ve çevresindekileri kemirip durmadığı tek bir an yoktur.Farkında bile olmadan her şeyi yıkar geçer.En masum yürüyüş bile,binlerce zavallı böceğin ölümüne neden olur.Tek bir adım,çalışkan bir karıncanın yuvasını mahvedip,küçük bir dünyayı yerle bir eder.