Dünya tüm bu saçmalıklarla dönüp duruyor ve insanlar sırf başkalarının fikirlerine olan saygılarından, kendi dileklerini ve isteklerini düşünmeden ,paranın, onur ve diğer gösterişlerin peşinden koşuyorlar. Bu tam bir ahmaklık!
Ancak,ne yazık!Amacımıza ulaştığımızda,o zaman uzak olan şeyler yakın olduğunda, her şey değişmiş oluyor.Her zamanki kadar zavallı kısıtlanmış hissediyoruz kendimizi. Ruhlarımız o eşsiz mutluluğa erişememiş oluyor.