nur

nur
@Lilithnur
Dünya tüm bu saçmalıklarla dönüp duruyor ve insanlar sırf başkalarının fikirlerine olan saygılarından, kendi dileklerini ve isteklerini düşünmeden ,paranın, onur ve diğer gösterişlerin peşinden koşuyorlar. Bu tam bir ahmaklık!
Sayfa 53·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Wilhelm,kalplerimizdeki sevgi olmasa, dünyanın ne anlamı olurdu?
Sayfa 52·Kitabı okudu
Beni seviyor!Bu sözler,kendi kendimi öylesine değerli hissetmemi sağlıyor ki!
Sayfa 50·Kitabı okudu
"Her zaman da öfkemizi kontrol edemeyiz. Beden etki altındayken, zihinde etkilenir."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Ancak,ne yazık!Amacımıza ulaştığımızda,o zaman uzak olan şeyler yakın olduğunda, her şey değişmiş oluyor.Her zamanki kadar zavallı kısıtlanmış hissediyoruz kendimizi. Ruhlarımız o eşsiz mutluluğa erişememiş oluyor.
Sayfa 38·Kitabı okudu