Zararlı hiçbir şeyi, bana bir zararı olmasa da bağışlamak zorunda değilim. Yeryüzünde yalnız değilim. Bugün ben kendime yapılanları bağışlarsam, aşağılanmama belki yalnızca gülersem, bu beni yaralamazsa; gücünü benim üzerimde deneyen canavar, yarın gider bir başkasının derisini yüzer. Dolayısıyla her insana ayrı gözle bakmam, yüreğimi kararlı tutmam gerekir. İnsanları "bu bizden, bu bizden değil." diye ayırmalısınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ama yüreğe dokundurmak, insanın ruhunun derinliklerine kıvılcımlar salmak gerekir. İnsanları mantıkla yola getiremezsin, ayağa küçük gelen ayakkabı gibidir bu, olmaz!