Lily

Lily
@Lilyy77
"Carpe Diem" "Günü yaşayın hayatlarınızı olağanüstü kılın!"

Lily

, bir kitap okudu
Puan vermedi·975 syf.·
2024 11. kitabı
J. K. Rowling
9.2/10 · 32,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Lily

, bir kitap okudu
Puan vermedi·314 syf.·
2024 5. kitabı
J. K. Rowling
9/10 · 49,1bin okunma
Fantom Etkisi
6/10
·416 syf.··
2024 3. kitabı
(Spoiler sanırım) Tamamen Objektif olarak eleştiricem. okuyalı baya oldu, onun için biraz unutmuş olabilirim Yazarın ilk kitabı olduğunu göz önünde bulundurursak idare ederdi. Evreni güzel kurulmuştu,türler iyiydi ama daha detaylı anlatılabilirdi (anlatildiysa unutmuş olabilirim) Kitabın ilk başında Alessia parmağından çıkan bir dal parçasıyla arkadaşını canına kast ediyor, sonrasında kendini bir başka dünyada buluyor ve burda Alessia'nın arkadaşına üzülmemesine sinir oldum. Sonrasin da bir yabancı geliyor Alessia alıp götürüyor ve Alessia'ya hiç bir soru sormayacaksın diyor Alessia'da tamam diyor (okeyyy, no problem) bu kısıma aşırı sinir oldum Biri Alessia'ya soru sormadığı,iletişime geçmediği sürece soru sormuyor. Alessia'nın soru sor aması benim kitap boyunca aşırı sinirimi bozdu bir şeyler anlamak isteyen bir karakter değil bence, adını bile sormuyor yabancıya başka biri ona adıyla seslendiginde öğreniyor kısaca Alessia'ya aşırı gıcık oldum. Kitapta TAKO üyelerinin nasıl insanlar olduğunu da anlayamadım Bence bu karakterlerin nasıl insanlar olduğunu yani kişilikleri daha iyi anlatmaliydi (kısaca tako üyeleri bana gecmedi) bu karakterlerle daha fazla zaman gecirebilirdik diye düşünüyorum. Kitaptaki Müphem ve Alessia aşkı bana geçmedi. Kitabı bir sahnesini sırf Ares ve Gaya'nin aşkını bilelim diye Gaya tarafından anlatılmasını sacma buldum ki bu ikilinin âşıkı bana çok itici geldi göz devirmeler filan.(mor mevsim salatası) Kitapta Ophelia diye bir karakter var Alessia'la çok az konuşmasına rağmen Ophelia karakterine fazla anlam yüklediğini düşünüyorum. Bir de Hanzeb bildiğim kadarıyla bunlar büyü yaptığında bunların yerini buluyor ve Alessia arada büyü yapınca yine bir şekilde bulunmuyor anlıyamadim. Alessia'nin müphemden ayrılarak ne yapmaya çalıştığı hakkında pek
İnceleme & Yorum
Fantom Etkisi - Doğa DönüyorSelin Solaris · Artemis Yayınları · 2024470 okunma