Kitabı gerçekten yırttım arkadaşlar. 96. sayfada kitabı bitirmeye çok az kalmışken ellerim birden kitabı parçaladı çünkü biri "ne anlatıyor" diye sorsa verebilecek iyi bir cevabım olmadığını fark ettim. Haliyle böyle bir kitap için daha fazla mesai harcamamaya karar verdim ve evet, kitabı yırttım.