Komik,okuması çok keyifli bir metin oldu benim için.
Yer yer gülüyor,yer yer olacaklara şaşıyor kalıyorsunuz.
Beni en çok eğlendiren kısım cimriye yalandan iltifatlar edildiği kısımdı.
Tavsiye ediyorum (:
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okuduğum kitabı okuduğumu unutmuşum,tekrar satın almışım.
Kitabın yarısında farkettim d:
Stefan Zweig severler okuyabilir.
Psikolojik çöküş hikayesini ele almış.
Bizim Türkler bunu keşfetseydi bence bundan güzel bir senaryo çıkarırlardı diye düşünüyorum. Okuma metni açısından herkesin yazdığı gibi üç ayrı hikaye gibi duruyor ilk başta ama hepsi birbiriyle bağlantılı. Sadece metinleri okurken birbirlerinden kopuk olduğu çok belli, belki çeviriden kaynaklı belki metinlerin yazım şeklinden dolayı bilemiyorum. Daha güzel bir şekilde daha güzel bir metin olabilirdi diye düşünüyorum. Çıtır çerezlik bir kitap, illa okuyun diyemem.

İntihar KulubüRobert Louis Stevenson · Kapra Yayıncılık · 20202,117 okunma
Beni etkileyen bir kitap olmadı?
Duyguları beni içine çekmedi,evet okuması kolay ama ne biliyim?
Sadece okurken pişmanlık duymayan ve suçunun ne olduğu belli olmayan birinin düşünceleri.Bilmiyorum belkide ben çoktan birşeyler hissetmediğim için bana dokunmadı.
Adı üstünde olan bir kitap.
Ben sevemedim ,öyküler bana göre değil bir kere daha anladım bunu.
İsteyenler okuyabilir,mutlaka okuyun diyemeyeceğim.Belki size hitap edebilir.
Nahoş ÖykülerLeon Bloy · Karbon Kitaplar · 2024453 okunma