Kitap belli bir bölüme kadar güzel ilgi çekici, gibi sahneleri gibi hikayeler içerisinde yer alıyor, ama belli bir noktadan sonra okumak benim için çok sıkıcı bir hale geldi o yüzden belli bir sayfadan sonra atlaya atlaya okudum. Okumak isteyenlere tavsiye eder miyim? Feyyaz yiğit sevenler okuyabilir. Ama çok bir beklentiniz olmasın.