Öncelikle tavsiye ediyorum, ben şiir kitabını okurken bir normal kitap okuyor gibi okumuyorum, okuduğum şiiri sindirip paylaşıp onun duygusunu yaşamayı seviyorum. Bu sebeple okurken acele etmiyorum. Zaten ben aynı anda farklı farklı kitaplar okuduğum için özellikle şiir kitabını bitirmeye çalışmıyorum. Bütün şiirlerin ikinci ve üçüncü olanda okumayı planlıyorum.