Öncelikle birinci bölümde hastayla neden daha fazla seans yapmadığını kitap boyunca merak ettim. Diğer bölümlerde yazarın kendi yaşı ve seansa aldığı kişilerin sürekli ölüm korkularıyla yüzleşme seansları göz önündeydi. Son bölümde ise asıl konudan çok (iki ayrı kadını evleneceğiz diyerek kandırması) konunun ''kendime düşünceler '' üzerine konuşmalar olması beni rahatsız etti çünkü asıl konuda sonucun ne olduğunu ve seansa gelen kişinin bu durum üzerinde nasıl çalıştığını merak ettim.
Zaten kitabı bitirmek için de acele etmedim genelde bu tarz kitapları yavaş yavaş okumayı tercih ediyorum. Bu yazarın başka bir kitabını okur muyum (?)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!