Mavi rengi herzaman bir ayrı güzeldir.. Bu kitabı bana eskiden çok değer verdiğim bir bey almıştı.. Gözleri mavi diye adıyla seslenmek yerine mavi derdim ona.. Her neyse kitabı ilk elime aldığımda o ilk söz çok hoşuma gitti "ben seni iki mavi arasında sevdim".. daha sonra bende gökyüzüne küçük notlar bahsettim.. Mavi gitti kitabı atamadım başkasına hediye edemedim.. Yıpranmasın diye kapladım ve saklıyorum..
Kitabı okurken kendinizi bambaşka bir dünyada buluyorsunuz. Ben bu kitabı bitiremem sıkıcıdır dediğim bu kitap 80 dk içerisinde bitti. O kadar güzeldi ki..