“
İnsan toplumda dışlanmış bir biçimde yaşamayı zorlanıyor sağlıklı kişiler için bile giderek daha motorize bir hale gelen yerleşik trafik sisteminin bir köşesine itiliyor. Bisikletçiler eziliyor bizler sessiz azgınlığız , avlanma alanlarımız giderek azalıyor. Bize dar gelen bir kalıba sokulmaya çalışıyoruz. Kendi dilimizi konuşmamıza izin verilmiyor, yer altında yaşamaya itiliyoruz ama kendinizi hazırlayın Çünkü mantıksızlık ortada...
”
“
... İnsanların en önemli özelliği bu aslında" diyorum kafa karıştıran sinyaller konusunda insanların üstüne yoktur, kimse onları alt edemez; istersen bin yıl aran dur, insanların yolladığı sinyallerden daha kafayı karıştırıcı bir şey bulamazsın...
”