Lokman Yıldırım

Lokman Yıldırım
D.İ.B.
Arabeski daha çok bu acıyı en derinden yaşayanlar seviyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu dünya beni hiç istememiş ama ben yine de gelmişim.
"Öteki dünyada o be­ni bekliyor. Artık ölümden de korkmuyorum"
Ne kadar yalnızdım ben bu dünyada. Çevrem, beni çok mutlu sanan insanlarla doluydu. Ben hep böyle yalnız mı yaşayacaktım.
Utanmak? Ne garip bir duygu utanmak ama ne kadar insanca. Sanırım insandan baş­ka hiçbir canlı utanmayı bilmiyor. Insanların da hepsi değil, yalnız­ca bir kısmı, yani utanacak kadar insan kalanlar başarabiliyor bu­nu.