Sen cidden dünyada 'kötü insan' diye bir tip olduğunu mu sanıyorsun? Dünyada böyle kalıba sokabileceğin 'kötü insan' diye bir şeyin olması mümkün değil. Normal zamanlarda herkes 'iyi insan'dır. En azından hepsi 'normal insan'dır. Gelgelelim bıçak kemiğe dayandığında bir anda 'kötü insan'a dönüşmeleri işin korkunç tarafı.
Eskiden insanların önüne çıktığımda ve onlar bir şeyler sorduğunda 'Bilmiyorum' demek utanç derecesinde mahçup ederdi beni. Son zamanlardaysa 'Bilmiyorum' demek o kadar da utanılacak bir şey değilmiş gibi geliyor. Belki de kendimi kasıp sürekli kitap okumak artık beni heyecanlandırmaz oldu. Eh, yani kısaca söylemek gerekirse, yaşlandım.