Ayşenur ...

Ayşenur ...
@Lo_siento
Sanki bazı kişiler, çevrelerindeki insanların yaşamını kolaylaştırmak için dünyaya gelir ya ,
Edebiyat
Reklam
"Bırak hayat bir nehir gibi aksın; olumlu düşün ki her şey olumlu olsun; dünyadaki kötülüklerin kaynağı olumsuz düşünmektir."
Felsefe
Amcasına göre insanların hepsi günahkârdı ama kadınlar iyice cehennemlikti.
Edebiyat
"Bu kızın gözleri" derdi, "güneşe, sen doğmada ben doğrayım diyor."
Edebiyat
Reklam