"Sesi düşüncelerimin sessizliğini böldü. 'Bir oğlunu hayatta bıraktım. En küçüğünü. Soyları devam edebilsin diye.'
Bu kadar küçük bir iyiliğin lütuf gibi görünmesi ne tuhaftı. Yine de hangi savaşçı bu kadarcığını bile yapardı ki? Bütün bir aileyi öldürmek övünülecek bir şey, bir ismi yeryüzünden silecek kadar güçlü olduğunuzu ispat eden zafer dolu bir eylemdi. Hayatta kalan oğlun çocukları olacak, o da onlara ailesinin ismini verip hikayelerini anlatacaktı. Gerçek yaşamda değil ama hatıralarda saklanacaklardı."
"Dünyamız kandan ve kanla kazanılan şereften oluşuyordu, yalnızca korkaklar savaşmazdı. Bir prensin seçim hakkı yoktu. Savaşır ve kazanır veya savaşır ve ölürdün."