Elif Kurt

İnsanın geliştiği filan yok. Yalnız kusurlarına alışıyor, o kadar.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Galiba evde oturmaya o kadar alışmışım ki sanki evden çıkınca gerçek bir dünyada yaşamıyorum. Evin dışında her yer sanki aynı, sanki bütün insanlar birbirine benziyor. Ne acıklı değil mi?
Alıntı
sevgi propagandası yapan nefret dolu insanlar…
Alıntı
Belki -bir dostumun dediği gibi- kitabı karşısına alıp araya hiçbir bezirgan sokmadan, kitapla tek başına hesaplaşacak insanlar vardır.
Alıntı
Belki henüz gerçekleri okuyarak düşünerek kendi bilinci ile sezecek insanlar vardır.
Alıntı