Herkes korkar dostlarım,sizi temin ederim herkes bir şeylerden korkar. Korku bizi hayatta tutar. Korkusuzlar çok yaşamaz zaten, kendilerini ortaya atar ve mal gibi ölür giderler. Kitaplarda anlatılan kahramanların kaç yaşlarında öldüklerine dikkat ederseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Bizim hesabımız korkusuz olmak değil,hayatta kalmak.
Bir sorum var: Hayatını listeleyenler kimler? Günlük planlarını, haftalık işleri, aylık, yıllık isteklerini hatta. İster manifest deyin adına, ister iyi enerji, ister yalnızca unutmamak ve hatırlamak adına alınan ufak tefek notlar; hiç farketmez. Yaşam bir düzenin içinde hareket ettiğinde biraz daha kolaylaşıyor.