Asiye Ulu

Gidiyorum bu bahçeden, Sen ve sensizlik sırtımdaki yük. Ağır yükün yorgun hamalıyım ben, Biliyorum sensizlik çok büyük.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Masada bir ben kaldım bir de şarkılar...
Evi yıkık, halısı hasır, döşeği çuldur. Oğlu şehit, torunu yetim, gelini duldur. Neden hep vatanı koruyanlar yoksuldur...
Bir gün, bir an, bir zaman sonra öleceğim. Hepimiz öleceğiz! Sadece hatırlatmak istedim. Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanlara!
Ama içten içe asıl nefret ettikleri sensindir. Çünkü onlar gibi değilsin, onlar gibi düşünmüyorsun, onlardan farklısın. #AsfaltınKralları