Herkesin bir çizgisi, netliği olmalı... Çizgi bazen esneyebilen bir duvar olmalı. Sert olursa birileri zarar görebilir, ince olursa sen zarar görebilirsin, cam gibi olursa kırılabilir... Bir sürü olasılığın olduğu bir durum. Ama insan biricik ve kendine özgü. İşte bu alan içinde yaşarken saygı duymayı öğrenince hem kendine hem karşındakine bir şeyler yoluna girecektir. Saygı peşinden sevgiyi de getirecektir. Okunması gerekilen bir kitap!