Saudade

Saudade
@Longingforbooks
𝑲𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓 𝒅𝒂𝒉𝒂 𝒌𝒂𝒄 𝒄𝒂𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒛𝒂𝒓 𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏 𝒃𝒊𝒓 𝒌𝒂𝒍𝒃𝒊... #𝒆𝒎𝒂𝒏𝒆𝒕𝒌𝒂𝒍𝒑 Twitter: melekkozeli Instagram: longingforbooks
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2026 18:39
Herkese selam, Fantastik bir kitapla geldikkk ve şunu tekrar söylemek istiyorum Fantastik neredeyse nadir severim ama okuduğum son kitaplardan sonra (farklı) fantastik aşığı olup çıktım. Işıl'ın kalemine, kurgularına hep hayrandım. Tutkunun Tanrısı ile daha da arşa çıktı sevgim. Özellikle fantastik evren ile ilgili olan bilgilendirmeye bayıldım. Çünkü evren hakkında bilgi almak kitabı okurken kolaylık sağlıyor. Konumuza geçersek; Jinava Astern 24 yaşında aşçı olan ve yalnız kalan bir kadındır. Talihsizlikler üzerine işten kovulur ve kirasını ödeyemediği için evden ayrılmak zorunda kalır. Kalacak bir yeri arkadaşların evi olmasına rağmen bunu istemez. Elinde kalan son parayı konser bileti alan Jinava, arkadaşlarıyla konserde eğlenirken sahnede kızıl gözlü, kimsenin göremediği bir varlık görür. İnsan bedenine girmiş bir karma ilah'tır. Jinava, konserden ayrıldıktan sonra iblislerin saldırısına uğrar ve bedeni ikiye ayrılır. Kadını kurtarmaya gelen ise sahnede bir anda belirerek ortaya çıkan Tutkunun Tanrısı Rast'tır. Sıf toplaması için insandan beslenmek zorunda kalan Rast, Jinava'yı kurtardıktan sonra kendisinin bir ilah olduğunu ve güçten düştüğünü anlatırken güç kazanmak için sıflardan alması gerektiğini söyler. Aynı zamanda Jinava'nın asıl göz'ü açılır, iblisleri görmemek için ikisi bir anlaşma işine girerler. Sıfından beslenmek şartıyla Jinava'nın asıl göz'ünü kapatır ve birlikte yaşayacakları ev arkadaşı olurlar. İblisler, tanrılar, ilahlar ve daha fazlasını okumak o kadar heyecan vericiydi ki. Jinava'nın sürekli Rast için yakışıklı deyişleri boşuna değil. Bizimki de hani ortalığı yakan cinsten. Biraz kaba ama olsun. Aralarındaki çekimi o kadar netti ki bu kadar dayanacaklarını düşünmemiştim. Severi. Kitapta en sevdiğim kişilerden biri oldu hatta en çok
1000Kitap
Tutkunun TanrısıIşıl Limae · Martı Yayınları · 2025226 okunma
Işıl Limae isimli okura yanıt verildi
Saudade
🫂ee kitabı kadar kendisi de güzel olan yazar kraliçeye az bile 💞
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2024 110. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2024 20:01
Herkese selam. Çok uzun zamandır okuduğum ve hala ben yeri özel olan kitabın basılmasını görmek o kadar mutlu etti ki beni. Her satırını altını işaretlemek ve arada açıp açıp kitabı okuyup durmak istiyorum . Konusundan şöyle bahsedecek olursam; proje ödevi için arkadaşının evine giden Afra, basit bir projeyi halledip evine gitmeyi düşünürken bir anda kendini 6 erkek dolusu olan 13 numaralı bir eve hapsedilirken bulur. Ve Afra'nın gelmesiyle evdeki tutsaklar tamamlanır ve kirli, akılalmaz, bir oyun başlar. Afra, 6 erkeğin arasında 13 numaralı dairede tutsak kalırken neden burada olduklarını bilemez. Kitap o kadar iyi ve detay dolu ki, ilk başta göremediğim ipuçları ikinci kez okuduğumda fark etmiştim. Her bir tutsağa sarılıp sarmalayasım geliyor. Hepsinin sırları var ve bu Ölüm'ün onları seçmesiyle anlatmaya başlıyorlar. Gökhan'ın hikayesi misal. Aslında yargılanacak olması, korkması zorbalığa uğraması. Aslında bu kitap bize kimseyi yargılamamayı gösteriyor. Kimse ne kadar iyi ne kadar kötü bu durumda... herkesin acısı kendisine büyük ya da küçük. Doğrusu ya da yanlışı onlara göre şekilli. O yumurtalar var ya travmam hala çok teşekkürler gerçekten Işıl. Afra bir gün PES oynamayı öğrenecek pes etmek yok. Adaszzzzad Çağrı, tam bir yavşak ama o olmazsa o ev çekilmez valla. Neşe kaynağım benim. Kutay, Gökhan, Mete, Egemen, Sarp, Afra hepsinin aslında ortak bir noktası var ve kendisine Ölüm denen herif, psikopat onlarla öyle bir oynuyor ki yeri geliyor siz deliriyorsunuz. Psikoloji bırakmadı bu kitap ben de... Ne desem spoi oluyor. O yüzden pek bir şey demeyeceğim ama okumayı o kadar hak eden bir kitap ki kendisi. Kitabın sonunda Kıyı zaten beni bir kere daha mahvetti, bitirdi. Bir an önce ikincisi çıkması lazım. (İki sene oldu okuyalı ve ilk günkü gibi hala çok
Edebiyat
OyunbazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2024995 okunma
Nisa Nur Yavaş isimli okura yanıt verildi
Saudade
Yaş sınırı 18 üstü smut yok. Tetikleyici unsurlar olduğu için 13 yaş için uygun değildir
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2024 110. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2024 20:01
Herkese selam. Çok uzun zamandır okuduğum ve hala ben yeri özel olan kitabın basılmasını görmek o kadar mutlu etti ki beni. Her satırını altını işaretlemek ve arada açıp açıp kitabı okuyup durmak istiyorum . Konusundan şöyle bahsedecek olursam; proje ödevi için arkadaşının evine giden Afra, basit bir projeyi halledip evine gitmeyi düşünürken bir anda kendini 6 erkek dolusu olan 13 numaralı bir eve hapsedilirken bulur. Ve Afra'nın gelmesiyle evdeki tutsaklar tamamlanır ve kirli, akılalmaz, bir oyun başlar. Afra, 6 erkeğin arasında 13 numaralı dairede tutsak kalırken neden burada olduklarını bilemez. Kitap o kadar iyi ve detay dolu ki, ilk başta göremediğim ipuçları ikinci kez okuduğumda fark etmiştim. Her bir tutsağa sarılıp sarmalayasım geliyor. Hepsinin sırları var ve bu Ölüm'ün onları seçmesiyle anlatmaya başlıyorlar. Gökhan'ın hikayesi misal. Aslında yargılanacak olması, korkması zorbalığa uğraması. Aslında bu kitap bize kimseyi yargılamamayı gösteriyor. Kimse ne kadar iyi ne kadar kötü bu durumda... herkesin acısı kendisine büyük ya da küçük. Doğrusu ya da yanlışı onlara göre şekilli. O yumurtalar var ya travmam hala çok teşekkürler gerçekten Işıl. Afra bir gün PES oynamayı öğrenecek pes etmek yok. Adaszzzzad Çağrı, tam bir yavşak ama o olmazsa o ev çekilmez valla. Neşe kaynağım benim. Kutay, Gökhan, Mete, Egemen, Sarp, Afra hepsinin aslında ortak bir noktası var ve kendisine Ölüm denen herif, psikopat onlarla öyle bir oynuyor ki yeri geliyor siz deliriyorsunuz. Psikoloji bırakmadı bu kitap ben de... Ne desem spoi oluyor. O yüzden pek bir şey demeyeceğim ama okumayı o kadar hak eden bir kitap ki kendisi. Kitabın sonunda Kıyı zaten beni bir kere daha mahvetti, bitirdi. Bir an önce ikincisi çıkması lazım. (İki sene oldu okuyalı ve ilk günkü gibi hala çok
Edebiyat
OyunbazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2024995 okunma
elif rana karakaya isimli okura yanıt verildi
Saudade
Merve ÇAKIR hayır dahası da var ama o sonradan aklıma gelmişti 🤏 yoruma yazmamışım sadece
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2024 110. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2024 20:01
Herkese selam. Çok uzun zamandır okuduğum ve hala ben yeri özel olan kitabın basılmasını görmek o kadar mutlu etti ki beni. Her satırını altını işaretlemek ve arada açıp açıp kitabı okuyup durmak istiyorum . Konusundan şöyle bahsedecek olursam; proje ödevi için arkadaşının evine giden Afra, basit bir projeyi halledip evine gitmeyi düşünürken bir anda kendini 6 erkek dolusu olan 13 numaralı bir eve hapsedilirken bulur. Ve Afra'nın gelmesiyle evdeki tutsaklar tamamlanır ve kirli, akılalmaz, bir oyun başlar. Afra, 6 erkeğin arasında 13 numaralı dairede tutsak kalırken neden burada olduklarını bilemez. Kitap o kadar iyi ve detay dolu ki, ilk başta göremediğim ipuçları ikinci kez okuduğumda fark etmiştim. Her bir tutsağa sarılıp sarmalayasım geliyor. Hepsinin sırları var ve bu Ölüm'ün onları seçmesiyle anlatmaya başlıyorlar. Gökhan'ın hikayesi misal. Aslında yargılanacak olması, korkması zorbalığa uğraması. Aslında bu kitap bize kimseyi yargılamamayı gösteriyor. Kimse ne kadar iyi ne kadar kötü bu durumda... herkesin acısı kendisine büyük ya da küçük. Doğrusu ya da yanlışı onlara göre şekilli. O yumurtalar var ya travmam hala çok teşekkürler gerçekten Işıl. Afra bir gün PES oynamayı öğrenecek pes etmek yok. Adaszzzzad Çağrı, tam bir yavşak ama o olmazsa o ev çekilmez valla. Neşe kaynağım benim. Kutay, Gökhan, Mete, Egemen, Sarp, Afra hepsinin aslında ortak bir noktası var ve kendisine Ölüm denen herif, psikopat onlarla öyle bir oynuyor ki yeri geliyor siz deliriyorsunuz. Psikoloji bırakmadı bu kitap ben de... Ne desem spoi oluyor. O yüzden pek bir şey demeyeceğim ama okumayı o kadar hak eden bir kitap ki kendisi. Kitabın sonunda Kıyı zaten beni bir kere daha mahvetti, bitirdi. Bir an önce ikincisi çıkması lazım. (İki sene oldu okuyalı ve ilk günkü gibi hala çok
Edebiyat
OyunbazIşıl Limae · Martı Yayınları · 2024995 okunma
Cherl isimli okura yanıt verildi
Saudade
Hayır hiçbir alakası bile yok