"Kendine geri dönmek ne kadar acıdır,
Ömrünü onu başkalarında arayarak geçirdikten
sonra,
Çünkü bazı gidişler bizden insanları çalmaz,
Bizi kendimizden çalar,
Sonra bunu çok geç farkederiz,
Hayattaki en uzun yolun ,
Kalpten kalbe giden yol olduğunu.."