Fatıma

Fatıma
@Lordofhuma
Kendimle aynı fikirde değilim.
Öğretmen
Lisans
12 Şubat
6 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
22 Kasım
"Onu bana bırak!" diye yalvaramıyorum Tanrı'ya; fakat sık sık o benimmiş gibi geliyor bana. O bir başkasının olduğu için, "Onu bana ver!" diye yalvaramıyorum. Acılarımla alay ediyorum; gönlümü kendi halime bıraksam, antitezlerden oluşan bir ayin olurdu.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Edebiyat