Kızılderililerde ‘yıl’ sözcüğü aynı zamanda ‘ Dünya’ anlamına gelirmiş. Birinin bitişi, diğerinin de dönüşünü simgelermiş. ‘ Yıl bitti’ demek yerine ‘ Dünya geçti’ derlermiş örneğin. Ben genel olarak dünya geçti diye düşünüyorum, buna tahmin edemeyeceğin kadar üzülüyorum, Osman ben ayrılmak istiyorum.