Umarım ileride bu kitapla eşimi dövmem :) Şaka bir yana dursun. Gercekten aydınlatıcı bir kitap. İnsan kendini bir teraziye koyup tartma şansını elde ediyor. Bu kitabı okuduktan sonra inanıyorum ki, çivisi çıkmış bu dünyada güzel bir fidan yeşertebileceğim.