insanların sorunu neydi? incittikleri insanı azıcık bile umursamadan, kendilerine istedikleri her acı verici zehri söyleme hakkını bulmaları sinir bozucuydu
birini sevdiğinde onu dünyadaki herşeyden daha çok istediğini.yemekten, sudan, havadan daha çok istediğini. işte ben senin için böyle hiss ediyorum. sana ihtiyacım var. sensiz olma düşüncesine katlanamıyorum.