Selamlaaaar :)
Spoilerle buradayım!
Size Aslıhan Doğa'nın Bukalemun serisi ile geldim.
IV. kitaptayız, #k:276047.
Önceki incelemeleri sırasıyla aşağıya bırakıyorum, önce onları okursanız anlaşılması daha kolay olur.
I. inceleme;
#185294975
II. inceleme;
#185354771
III. inceleme;
#185482896
Gelelim şuan ki incelememize.
Son kitabı okuyanlar bilir ki, yeni bir sorunu vardır Alaz ve Bozdumanlar'ın.
Tahmin edilene göre Çakal'ın oğlu Sayko, intikam için Sansar'ı tutmuştur.
Sansar, hedefini hiç kaçırmayan bir kiralık katildir.
Haber iki ailenin de evine bomba gibi düşer.
Alaz, artık hedeftir.
Ben bekledim ki klişe gerçekleşecek, birisi yoğun bakımda yatacak. Ama tabi ki olmadı öyle birsey.
Ve katil ummadığım birisi çıktı, katili tutan da öyle. Bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemiştim. Yazık...
Yalnız benim tavırlar sanki karşımda olsa yüzüne tüküreceğim gibi :)
Önceki kitapta aksiyona biraz ara vermiştik, bu kitapta bol aksiyon oldu ve aramıza yeni katılanlar da oldu.
Yeni karakterler demek, yeni aşklar demek.
Her kitapta olduğu gibi bazı yazım yanlışları var, bir de pdf olduğu için sayfalar bazı aralıklarla kendini tekrar ediyor. Bu hoşuma gitmedi. Tam böyle kitaba dalıyorum, sayfayı değiştiriyorum hooop aynı sayfa. Üzdü.
Ama bunlar dışında beğendiğim bir kitap oldu.
Ben seriye devam ediyorum.
Keyifli okumalaar :)
Selamlaaar :)
Bol spoili bir inceleme olacak!
Size Aslıhan Doğa 'nın Bukalemun 3: Yamandağlı kitabı ile geldim.
Kitap serinin III. kitabı, önceki kitapların incelemesini aşağıya bırakıyorum.
I. kitabın incelemesi;
#185294975
II. kitabın incelemesi;
#185354771
Gelelim III. kitaba.
İntikam alındı biliyorsunuz ki.
Artık Çakal yok, denizin ortasına atıldı cesedi. :)
Bir süre balık yenmez, Oğuz'un dediği gibi.
Aa bu arada söylemeyi unuttum, Bozdumanlar ve Alaz ailesi artık kocaman bir aile.
Çokca düğün olacak, Zilal Ana düğüne doyacak bu kitapta. :)
Ama gel gelelim düşmanlar bitmiyor.
Arap Kasım bitiyor, Sayko Necip çıkıyor ortaya, o bitiyor diğerleri.
İlk iki kitap bol aksiyonlu olsa da bu kitap biraz daha dinlenme, soluklanma kitabıydı.
Herkes birbirini tanıdı, sevdi, anladı.
Cevapsız soru kalmadı.
Ama son sahne hiçbir şeyin bitmeyeceğini açık açık söylüyor.
Ben sıradaki kitaba geçiyorum, seri daha bitmedi :)
Sizi de beklerim, iyi okumalar. :)